perjantai 21. marraskuuta 2008

Karkkipäivä


Miksi menin syömään karkkia tänään??? Olen koko viikon suunnitellut meneväni makuuniin ostamaan karkkia, koska en oo karkkia syönyt vähään aikaan. Kävin sitten ostamassa pienen pussin ja söin sen kun katsoin leffaa. 7 leffaa 10e 8) Nyt on kamala morkkis... Miksi edes söin kun ei tehnyt mieli? Oon idiootti. Maha on turvonnut ja ihoa kihelmöi. Se on varmasti sitä rasvan kertymistä noista karkeista. ääääääääh!! Mulla ei ole ollut nälkä moneen päivään. Ei ole edes tehnyt mieli mitään. Kävin kaupassa tänäänkin eikä tehnyt mieli ottaa mitään herkkuja mukaan. Kamala jano on koko ajan ni vettä oon juonut aika paljon. Sekin pelottaa, koska tuntuu että se vesi turvottaa jos juo liikaa.

En voi mennä vielä nukkumaan, koska sillon palaa vähemmän kaloreita ja ne karkit muuttuu heti rasvaklönteiksi mun mahaan ja reisiin. On pakko lähteä liikkumaan. Mutku ulkona on kyyyyylmääää!

Lähtee järki tästä ahdistuksesta! Meen palelluttamaan itteni ulos. Sitten on ihana käpertyä lämpimään täkkiin ja ottaa pupu patteriksi kainaloon.

Ei kommentteja: