lauantai 15. marraskuuta 2008


Mikä ihme hinku minulla on mennä kauppaan.?! Koko ajan pyörii mielessä, että on päästävä kauppaan kun on nälkä. Jos menisin kauppaan ni ostaisin sieltä vain turvaruokia, joita jääkaappi on pullollaan. On 3 tölkkiä mehukeittoa, viilejä, juotavaa jugurttia, ananas tölkkejä, jne. Kulhossa on 2 omenaa mitkä on jo kurttuisia. Porkkanoita on 4 puolen kilon pussia. Kerään koko ajan lisää tavaraa jääkaappiin vaikka ei tarvitsisi. Heitän joka päivä roskiin vanhaksi menneitä tuotteita.

Ostan aina kaupasta samoja tavaroita, mutta en kuitenkaan ehdi syömään niitä. Keräilen liikaa vähäkalorisia ruokia! Olen ostanut ainakin neljä kertaa omenoita ja kaikki olen heittänyt bioastiaan, koska ne ehtii vanhentua. Silti ostan aina omenita kaupasta JOS vaikka tekisikin mieli syödä niitä myöhemmin. Samalla tavalla ostan porkkanoita, jugurtteja ja muuta. Suurin osa menee roskiin.

Miksi edes ostan varalle ruokaa, koska rahaa on tosi vähän. Minulle jää alle satanen kuukaudessa ruokaan. Jos ostan jotain muuta, esim.vaatteita, ne rahat lähtee ruokarahoista. tekisi mieli ostaa jotain lehtiä tai muuta kivaa, mutta ilmeisesti kulutan vähäiset rahani ruokiin, jotka heitän roskiin. Olen niin fiksu...

Ei kommentteja: