keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Hullu mikä hullu



Olen sekoamassa vissiin ihan kunnolla.

Kävin kadulla tupakalla siinä toivossa, että olisin nähnyt kauniita ilotulituksia. Eip osunut silmään. Ainä näkyi värivälähdyksiä selän takana silmäkulmassa... Mutta! Unohdin telkarin päälle kotona ja se oli aika kovalla. Laitan aina telkkarin kiinni kun lähden ovesta ulos. Kun tulin takaisin sisälle ja kuulin eteisessä, että olohuoneesta kuuluu puhetta ni pelästyin että mun asuntoon on murtautunu joku. Olin ehtiny ottaa toisen kengän jo jalasta, mutta juoksin paniikissa porttaisiin toisessa jalassa vain sukka. Viimeisissä portaissa kolmanneksi alimmalla askelmalla kompastuin omaan jalkaani ja kaaduin polvilleni. Ensin osui polvet viimeiseen askelmaan ja sitten kyynärpää lattiaan. Au! Ei se sattunut kamalasti, mutta jomottaa vähäsen kyynärpäätä.. En edes tarkastanut montako luuta murtui, koska olin ihan paniikissa. Menin ulos sisäpihalle ja katsoin ikkunaani. Ei näkynyt liikettä mun asunnossa. Sitten tuli sellainen 'idiootti väläys' ja daa momentti. Telkkari. Sehän se.


Eilinen harmittaa vieläkin ja olin niin sekasin eilisen illan, että en ihmettelekään 100g painonnousua. Paitsi että vaaka ei osannut päättää oliko paino xx,x vai xx,x.. eli bmi on 16,0 tai 16,2. Otan varman päälle ni olkoon se paino tuo isompi numero. En kehtaa laittaa painoani tänne, koska tuntuu, että kaikilla on paino alle 45 tai alle 40. Ite oon 173cm pitkä ni en ole pystynyt laihduttamaan sinne 40kg. Se olisi jo melkein kuoleman rajalla ;) Ainakin mulle ku mulla on jo elinvaurioita tullut vuosien varrella... Mutta fiksut osaa kyllä laskee mun painon... En vaan kehtaa laittaa sitä tänne. Ja mun mielestä paino indeksi kertoo enemmän kuin paino. Seuraan täällä blogissa painoani ni näen mihin suuntaan paino menee. En pidä muualla päiväkirjaa ja tänne jaksan kirjottaa melkein joka päivä :)
///Eipä täällä taida olla muita viettämässä uutta vuotta yksin kotona koneen ääressä.?

BMI16,2

(+100g)

Ei kommentteja: