maanantai 16. helmikuuta 2009

Vihatkaa vaan...

Olin tänään lääkärissä. Leikin kuuromykkää taas. Tiesin, että tällä viikolla on verikokeet. Lääkäri sanoi, että laittaa koneelta lähetteen labraan ja voin mennä sinne verikokeisiin heti tapaamisen jälkeen. En mennyt. Siis mikä helv. mua vaivaa. Joka ikinen kerta kun käyn lääkärillä ni mulle tulee sellainen kapinallinen olo. En ole oikeasti tällainen. Olen kiltti. En halua loukata ketään ja aiheutta ongelmia tai hukata toisten aikaa.
Pelottaa huominen, koska olen aivan varma että lääkärisetä soittaa raivoissaan kun en mennyt sinne labroihin. Mua pelottaa että se suuttuu entisestä enemmän. Mutta itse sain tämän aikaan. Pelottaa myös että niissä labroissa on jotain vialla.


Menin lääkäristä suoraan apteekkiin käsissä pino reseptejä. Mua palveli vanhempi tiukan näköinen täti. Menin itsekin sekaisin kun luetelin mitä lääkkeitä otan ja kuinka paljon. Sekään ei saanut selvää. Sit mulla oli samaa lääkettä kahdella eri reseptillä ja se täti alkoi mulle huutamaan, että ei se voi antaa mulle noita lääkkeitä. En ymmärtänyt mitä se tarkoitti. Se täti oli tosi töykeä ja oikeasti vihainen. Ihan kun mä olisin tehnyt jotain pahaa. Tarvitsin vain kaksi pakkausta yhtä lääkettä, mutta mulla oli jäljellä sitä vielä yksi pakkaus vanhalla reseptillä. Meinasin alkaa itkemään siellä apteekissa. En kestä sitä kun joku suuttuu mulle. Nipistin kynsilläni käden ihoa. Halusin keskittyä vain siihen kipuun. Katsoin koko ajan käsiäni enkä osannut tehdä mitään. Menin lukkoon ja laahustin kotiin. Tuntui kuin kaikki olisi tapahtunut hidastetussa filmissä..
Vihaan elämää. Vihaan.
Olen oikeasti kiltti. En halua kenellekään mitään pahaa. Mutta miksi kaikki vihaa mua?

5 kommenttia:

Kf kirjoitti...

en mäkään voi kestää.. oon ruvennut herkistelee ja meinaan itkeä kun joku vähänkin korottaa ääntään.

Anonyymi kirjoitti...

Voi, mulle on kanssa käynyt apteekissa tolla tavalla. Menen myöskin paniikkiin jos joku rupee huutamaan, enkä osaa sanoa mitään takaisin. Paniikkikohtaus tulee :/.

Tiedän miten vaikea on mennä labrakokeisiin, mutta pakenemalla se vaan pahenee ja joskus ne on kumminkin eessä. Toivotan voimia että jaksat :)

ღ Crystal kirjoitti...

Joo, mä en pitänyt sitä koko ohjelmaa mitenkä merkittäväksi, koska ne ohjelmat antaa lisääideoita heille jotka haluavatäärrimmäisyyksiä ja sitten ku kuvattiin sitä nuorta tyttöä ni hävettiköhän vanhempia ettei heiltä kuultu mitään mielipidettä? En tiijä, oli jotenki kökkö tai mitään mikä siinä ohjelmassa oli ni ei tullut kyllä uutena..

Illuusia kirjoitti...

Olisi sinulle tämmöinen härveli vain.. :)

http://ajatus-maailma.blogspot.com/2009/02/kiitos.html

Anonyymi kirjoitti...

Kaikki eivät vihaa sua. ja se ei oo ees kauhee ongelma jos lääkäris on kapinahenkeä se on ymmärrettävää jos pelottaa :>