torstai 24. huhtikuuta 2014

Vielä täällä

Paljon on tapahtunut ja aikaa kulunut viime kerrasta täällä.

Uusi paikkakunta.
Uusi sairaala ja terapiasuhde.
Veitsen alla käyty taas.
Puoli vuotta Englannissa.
Ja sama syömishäiriö ja harhojen helvetti.

Blogi kummittelee koko ajan mielessä ja tekisi niin kovasti mieli kirjoittaa taas. Vai aloittaako puhtaalta pöydältä uudella blogilla? Tämä paikka on ollut kuitenkin niin rakas henkireikä.
Viime kerrasta täällä on luultavasti yli vuosi aikaa. En ole siis kuollut vaikka joku niin kommenteissa osasi kertoa.

Tästä se lähtee. Blogi jatkukoon.

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

<3 Ihana kuulla että olet elossa.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa kuulla susta!!!! olen niin useasti käynyt täällä katsomassa jos olisit kirjoittanut jotain. Toivottavasti elämässäsi on myös toivon ja ilon hetkiä, eikä kaikki ole aina vaan tuota syömishäiriö helvettiä. Hitsit, meinaa oikeasti itku tulla vaikka se tuntuukin ihan kummalliselta, olet kuitenkin ihminen jonka tunnen vain blogisi kautta. Olet ollut usein ajatuksissani ja toivon sinulle kaikkea hyvää koko sydämeni pohjasta!!!

Anonyymi kirjoitti...

Edellinen kommentoija lisää vielä; olisi tosi hieno jos jatkaisit blogisi kirjoitusta uudella alustalla tai sitten täällä vanhassa. Toivon myös, että vanhat lukijasi löytävät takaisin, sillä ellet ole lisättynä blogilistaan yms. on todella sattuman varassa löytääkö kukaan enää tänne takaisin, edellisestä postauksesta on jo kuitenkin kaksi vuotta aikaa. Halusin sanoa sinulle vielä Cassie, että olen jotenkin aina peilannut omaa syömishäiriötäni sinuun ja samaistunut tunteisiisi ja elämääsi todella paljon. Huolimatta siitä miten blogisi käy, toivon siis sinulle kaikesta toivosta huolimatta kaikkea hyvää elämääsi :)

Anonyymi kirjoitti...

siis toistosta ei toivosta

Alyssa kirjoitti...

Ihana, ihana, ihana kuulla susta!

900'000dreams kirjoitti...

Ihanaa, että olet vielä täällä, elossa. ♥ Tiesin, että jonain päivänä saan kuulla sen.

Vaiennut kirjoitti...

Ihana kuulla sinusta Cassie♥

Tyttö toisenlainen kirjoitti...

HERRANJUMALA SÄ OLET ELOSSA!!!! Tämän vuoden ajan olen useasti käynyt katsomassa ja olen ollut 100 % varma että olet kuollut :( Nyt klikkasin vahingossa tänne ja olen sanoinkuvaamattoman onnellinen että olet elossa, vaikken sinua tunnekaan!!!

Anonyymi kirjoitti...

Niin sama täällä! Oon niin onnellinen kun oot elossa <3

Mmon kirjoitti...

HÄRRE GOOD! MÄ LÖYSIN SUN BLOGIN EKAN KERRAN 3VUOTTA SITTE KU JOKU OLI "ETSINTÄKUULUTTANU "SUT HÖYHENES!!!! Mä oisin sillon tosi mielelläni ja senki jälkee liittyny lukijaks. Nyt sit sattumalt löysin tän, ku huomasin jonkun lukijalistalla tän blogin nimen JA SÄ OLITKI PALANNU!!! :ooo
Sori capsi, oon vaan nii innoissani, vaik onkin kovi kovi surullista, et palasit takaisi sh-blogimaailmaan:(