torstai 20. marraskuuta 2008

Au!

Heräsin taas päänsärkyyn. Miksi ihmeessä mulle tulee juuri nyt kovia päänsärkyjä kun ei mulla oo koskaan aikaisemmin ollut niitä.?! Ikinä ei ole ollut migreeniä tai muuta vastaavaa. Ja se särky menee buranalla pois. No tänäänpä mulla ei ollut enää buranoita kaapissa. En jaksa millään laittaa itteäni sellaseen kuntoon, että uskaltaisin mennä ihmisten ilmoille. Pitäisi käydä suihkussa, mutta vihaan sitä yli kaiken. Pitäisi meikata, mutta kädet on niin jumissa, ettei ne nouse naaman korkeudelle. Sitten vielä pitäisi laittaa farkut jalkaan, mutta ulkona on liian kylmä. Tuulihousutkin on likaiset etten kehtaa niitä laittaa jalkaan. Mikään ei onnistu tänään. Argh! Mä tarviin henkilökohtaisen avustajan, joka kävisi apteekissa ja kaupassa mun puolesta. Pyykitkin se voisi pestä. Onko vapaaehtoisia?? ;)

2 kommenttia:

Krista kirjoitti...

No en tiedä hyvempi päivä sattui kirjoittamiselle. Samanlailla menee kuin ennenkin. Jätin vain asioita kirjoittamatta paljon.

Sanni kirjoitti...

Lievästi sanottuna ahdistavaa se on kyllä. Turvapaikasta en tiedä. Äidin luona viihdyn tavallaan, mutta siellä lasken minuutteja siihen kun joudun pois ja iskällä taas siihen kun pääsen pois.
Kiitti kommentista ja voimia sullekin, päänsärky on ikävää.