keskiviikko 19. marraskuuta 2008

Painajaisia2


Heräsin aamulla vähän yli viisi kun näin pahaa unta. Se oli tosi sekavaa... Entinen poikaystäväni kaatoi sulatettua kiehuvaa metallia jaloilleen. Vanha kaverini oli tv-ohjelmissa kun se oli tullut parhaaksi kaveriksi miss suomen ja mallikoulun voittajan kanssa. En jaksa edes muistella enempää, niin kauheita ne unet oli. Kun nousin sängystä ja kävin vessassa ni olin täysin hereillä. Väsytti kamalasti, mutta ei ollut tokkurainen olo kuin yleensä. Jostain uhmeen syystä mun mielessä toistui koko ajan yksi lause. "fat figured f*ck". Siis miksi ihmeessä???!!!?? Mistä sen sain päähäni ja miksi se soi päässä kun heräsin. Toistin sitä lausetta melkein ääneen. Pyörin sängyssä, koska maha kramppaili eilen illalla otetuista laksoista. Heräsin sitten kymmeneltä ja olin aivan poikki. Olen lukenut koko päivän ja tuskaillut mahakipua. Laksat päättivät toimia 18 tuntia niiden ottamisen jälkeen. Kivakiva.. Se mahakipu on kamalinta mitä tiedän, mutta nyt on ainakin tyhjä olo vaikka vielä turvottaakin. Tyhjä olo voittaa mahakrampit. Pitäisi jumpata, mutta mun kädet ja rinta on liian kipeet. Oon tehnyt liikaa punnerruksia enkä ole venytellyt. Onneksi vatsaliikkeet onnistuu.
Toivottavasti nämä kuvat mitä julkaisen tekstien kanssa ei ole liian "ana"-tyylisiä. En todellakaan halua julkaista mitään thinspo kuvia, koska en voi itsekään sietää niitä. Kun etsii tiettyyn aihepiiriin kuuluvia kuvia ni tulee vastaan niitä thinspoja. Itse rakastan tosi synkkiä ja kauniita kuvia. Jotkut kuvat kuvaavat niin mahtavasti omia tunteita, että on pakko julkaista vaikka siinä olisi vähän thinspoakin mukana. (En keksinyt yhtään monimutkaisempaa tapaa kirjoittaa...)

Ei kommentteja: