sunnuntai 2. marraskuuta 2008

Herätys


Oli ihana herätä ilman päänsärkyä. Mutta se ilo ei kestänyt kauan kun huomasin miksi heräsin liian aikaisin ja ilman herätyskelloa. Naapurin puolikuuro vanha pappa kuunteli taas jumalanpalvelusta radiostaan täysillä. Sen radio oli niin kovalla, että kuulin joka ikisen sanan seinän läpi. Yritin vielä jatkaa uniani, mutta en kestänyt kuunnella virsiä. Alkoi todella suututtamaan kun se radio oli niin kovalla, mutta eihän sille mitään voi jos toisella on kuulo mennyt..

Mun toinen seinänaapuri on n.25 poika ja kova bilettämään. Perjantai ja lauantai iltaisin sillä on hirveesti porukkaa sen asunnossa. Yks sen kaveri on todella kovaääninen. Se nauraa ja huutaa koko ajan. Illalla kun meen nukkumaan ni alkaa ahistaa niiden huutaminen. En edes kuule mistä ne puhuu kun kaikki huutaa yhteen ääneen. Sekin ahdistaa kun ne äänet tulee niin läheltä. Välillä kuulostaa että ne miehet olis mun asunnossa. Se on pelottavaa, koska joskus kuulen ääniä mun asunnon sisältä. Olen herännyt monena yönä siihen kun kuulen kuinka makuuhuoneen ovi aukeaa. Siitä suraa täysi paniikki ja piiloudun peiton alle. En uskalla katsoa peiton alta, koska pelkään että joku seisoo siinä vieressä. Onneks mulla on pupu turvana :)

2 kommenttia:

Krista kirjoitti...

hui kamalaa..en uskaltas enkä kestäs asua tuolla :(
voimia

Anonyymi kirjoitti...

Sinullepa on sattunut inhottavat naapurit.. Voimia ja muista, että kaikesta huolimatta et ole yksin pimeässä <3