maanantai 3. marraskuuta 2008


Uskaltauduin vaa'alle taas aamulla ja paino on pysyny samana. No, pudonnu 200g mutta se ei ole mitään. Kävelin eilen 7km reippaasti ja kulutin 390 kaloria. Eilinen oli kalorien kannalta +-0 eli kulutin kaikki syömäni kalorit. Tänään söin enemmän kuin suunnittelin. Fck!! Ajattelin, että olen ansainnut jotain syömistä koska eilen söin niin vähän. Silloin se itsekuri karkaa käsistä. Ajattelen sekunnin verran, että olen ansainnut syömistä ja sitten syön. Vasta syömisen jälkeen alan miettimään kunnolla että ansaitsenko todella ruokaa... Se on jo liian myöhäistä kun ruoka on mahassa asti.

Huomisen suunnitelma on seuraava: syön ensimmäisen kerran 16.00 ja silloin alle 300 kaloria. 17.00 hölkkälenkki kunnes olen kuluttanut 450kcal sykemittarin mukaan. Ennen sitä en luovuta. Okei, nyt olen sen suunnitelman kirjoittanut tänne eli se myös toteutuu. Se on kiveen kirjoitettu.

Tiedän, että on paljon helpompi vastustaa ruokaa kun syö vasta illalla. Jos syön jotain päivällä ni ajattlen, että jos olen syönyt tämänkin leivän ni voin ottaa toisenkin... ja toisenkin... ja toisenkin. Minulla voi olla kaapit täynnä herkkuja ja ruokaa, mutta en koske niihin ellei ne ole avattuja paketteja. Jos aukaisen esim. keksipaketin ni otan yhden keksin, minuutin päästä kaksi ja lopulta olen syönyt koko paketin parissa tunnissa. Kun paketit ei ole auki ni en koskekaan niihin. Paitsi tällä hetkellä ei kaapeista löydy mitään ruokaa mihin voisin sortua, koska "if it's not there, you can't have it". (ainut fiksu lause Dr. Philin suusta tullut)

Ei kommentteja: