tiistai 4. marraskuuta 2008

Taas uusia traumoja



Näin taas kamalia unia viime yönä. Karmeita. Painajaisia. Ekassa unessa oli vanha tosi hyvä ystäväni ja hänen/meidän kavereita. Oli huumeita. Poliisi luuli että ne huumeet oli minun ja vanhan kaverin. Mua jahdattiin. Yritin vältellä vanhaa kaveriani ettei mua pidätettäisi. Eksyin johonkin sokkeloiselle ihme klubille. Siellä oli isoja muovisia läpinäkyvä koneita. Jos koneeseen laittoi jonkun palikan ni se kone imaisi ihmisen sinne ja se joutui tehosekoittimeen.! Siellä oli hirveesti hymyileviä tyttöjä jotka jonotti niihin koneisiin. Sit ne tehosekottimella muussatut tytöt oli näytillä siellä seinillä purkeissa. Se näky oli jotain todella kamalaa!

Heräsin siinä vaiheessa ja oli pakko nousta ylös. Purskahdin itkuun kun olin yksin ja pelotti niin hirveästi. Kävelin ympäri asuntoa 20 minuuttia ja menin ulos. Oli vähän kylmä kun mulla oli vain pyjama ja villatakki päällä. Katsoin ihmisten ikkunoita ja toivoin että näkisin jonkun olevan vielä yllä. Missään ei näkynyt mitään elämää. Paniikki. Kyyneliä. Poltin 3 tupakkaa putkeen ja alkoi vähän heittää päässä. Menin takaisin sisälle, mutta en uskaltanut sulkea silmiäni. Pelkäsin että näkisin ne hirveät kuvat taas. Kello oli vähän vaille 4, mutta en uskaltanut nukkua enää.
Tämä päivä on ollut aika raskas. Väsyttää, mutta pelottaa... Tuntuu, että olen ihan yksin eikä muita ihmisiä ole edes olemassa.


/edit/anteeksi jos kerroin unestani liian tarkasti.....se oli aika karu.

Ei kommentteja: