keskiviikko 26. marraskuuta 2008

Kamala yö


Viime yö oli aivan järkyttävän tuskainen. Menin puoli 1 jumpan jälkeen sänkyyn lukemaan. Kävin ylikierroksilla kuten aina kahdentoista jälkeen. En saanut millään unta. Jalkojakin pakotti kamalasti, koska kävin melkein kahen tunnin lenkillä illalla. Tuntui, että joku puristelisi jalkoja ja otin 600mg buranan. Lääkkeestä ei tullut mitään vaikutusta tunnin kuluttua. Tein 150 vatsaliikettä. Otin toisen samanvahvuisen buranan. Join mehua. Se alkoi närästämään(?). Tuli puristava tunne kurkkuun ja mahanesteet nousi kurkkuun. Join vettä melkein puoli litraa seuraavan tunnin aikana. Kävin vessassa. Tein toiset 150 vatsaa. Närästys ei helpottanut. Otin mahansuoja lääkkeen. Menin vieläkin ylikierroksilla vaikka olin tosi väsynyt. Katsoin kelloa kun kuulin lehdenjakajan tulevan. Se oli vähän yli 4. Pyörin sängyssä ja kello oli 5.25 kun viimeisen kerran katsoin kelloa. Heräsin herätyskellon ääneen 9.15 ja olin kuoleman väsynyt. Nousin sängystä ylös vasta yhdeltätoista vaikka en saanut enää unta.

ön aikana poltin melkein askin tupakkaa. Oli kamalaa katsoa peilistä naamaa kun olin ihan tuvonnut ja silmät muurautuneet melkein umpeen. Onneksi saan olla vain kotona tänään ni ei tarvitse näyttää mun turvonneita silmiä kenellekään. Jos minulla olisi ollut okin meno tänään ni olisin ottanut unilääkkeen. Mutta en halunnut, koska säästeleni niitä myöhemmäksi jos on joku aamu pakko herätä levänneenä.

Onneksi saan olla kotona tämän päivän. Katselen loput leffat jos silmät pysyy auki. On kamala olo kun väsyttää, mutta ei nukuta. Rasittavaa...

Ei kommentteja: