lauantai 8. marraskuuta 2008

Tämä päivä on liian pitkä. Kello on vasta vaille kuusi. Hämää kun tulee pimeetä niin aikaisin. Voi kun kello olisi edes 23. Tai edes 22 ni voisin mennä sänkyyn makaamaan ja odottamaan kello 1.
Heräsin tänään vasta iltapäivällä. (Nousin jo seitsemältä aamulla mutta meni vähäsen aikaa ennen kun aivot alkoi toimimaan..) Ehkä tää jumitus johtuu noista mielialalääkkeistä..joita on paaljon. Uskalsin soittaa äitille vasta neljältä että se tois kaupasta mulle porkkanoita. En ikinä uskaltais mennä viikonloppuna kauppaan. Liikaa ihmisiä... Äitin piti tuoda porkkanoita. Ei mitään muuta. Mutta mitä siinä kauppakassissa olikaan.. Kevytmaitoa(se menee vessanpöntöstä alas), laku, jugurttia,porkkanoita, jäätelökakku(siis eikö äiti tunne mua ollenkaan?) ja vielä subi. Hymyilin nätisti kun äiti toi kauppakassin mulle. Otin kassista porkkanapussin ja jugurtin. Muut vein suoraan pihalle roskikseen. Äiti tuo mulle aina kaikkia herkkuja eikä mitään kevyttuotteita. Se yrittää saada mut lihoamaan ostamalla korkeakalorisia tuotteita. Ihan kun en huomaisi sitä.. En tod syö kokonaista jäätelökakkua..

No means no, äiti!

Mutta sainpahan ainakin mun porkkanat. Olen koukussa porkkanaan. Pupun vika kun se syö melkeimpä vain porkkanaa tuoreista vihanneksista.. :)
Toivottavasti huominen menisi nopeammin kuin tämä päivä. Ja toivon tosissaan etten herää huomen aamuna siihen ku naapuri kuuntelee jumalanpalvelusta voluumi täysillä..

Ei kommentteja: