keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Puuhaa


Suursiivous alkaa nyt!! Kaksi energiapilleria massussa. Battery Stripped odottaa keittiön pöydällä. Imuroin niin kauan kunnes ei ole enään yhtään kanin karvaa koko asunnossa. Se on aivan älytöntä miten yhdestä pupusta voi lähteä niin paljon karvaa. Olen jo meinannut laittaa Oton muovipussiin ja leikata sille hengitys ja papana reiät ;) Eipähän lähtis karvaa ympäri mun asuntoa. No en mä vois tehä niin..

Mä imuroin lattiat ja katon, pyyhin mäntysuopavedellä seinät ja pölystä kaikki muut pinnat, otan kaiken ylimääräsen rojun pois, laitan joulukoristeet paikoilleen, siivoon vessan ja pyyhin vielä käsin rätillä lattiat. En luota moppeihin...

Saa nähdä miten kauan tämä energia riittää... Toivottavasti en jämähdä tähän koneelle dataamaan.

2 kommenttia:

tthi kirjoitti...

Ja jos vielä on energiaa "tuhlattavaksi", niin tervetuloa matalaan majaani! Siivoomista riittää, eikä lopu kesken :)

Anonyymi kirjoitti...

voi että miten mä nauroinkaan tuolle muovipussi idealle. ♥ kuulosti jotenkin niin hassulta ja hellyyttävältä. :)