maanantai 26. tammikuuta 2009

En jaksanut


En jaksanut todellakaan mennä sinne lääkäriin aamulla. Soitin kansliaan aamulla, että oon kuumeessa ni en pysty tulemaan. Enpä saanut huutoja, mutta tuli huono omatunto kun menin valehtelemaan. Torstaina uusi yritys. Olo on kyllä karsea kun kiersin liian pitkän lenkin eilen illalla. Kävin porukoilla hakemassa yhden vanhan vihkon ja kun kävelin takasin omalle kämpälle ni kiersin pidemmän lenkin. Aion tästä lähtien kiertää sitä kautta kun kävelen takaisin kotiin. Mutta nyt on jalat ihan jumissa ja oikea kylki. Imuroin äsken kun olen siinäkin lusmuillut ja sattui ihan sikana tuohon kylkeen.
Uskoin, että paino olisi jääny jumittamaan kun otin noita laksoja, mutta se olikin tippunu. Mutta heti kun syön jotain ni mun paino lähtee nousemaan, koska tuo painon lasku johtuu nestehukasta. Nyt nuo laksat hidasti taas mun suolen toimintaa ni ummetusta on odotettavissa ainakin viikon verran. Fiksu minä.. Panikoin vaan niin kovasti siitä ruuasta minkä söin sillon perjantaina. Torstaina on se lääkärikin ja pitäisi jotenkin tankata siihen punnitukseen. Apua!
BMI15,7
(-1kg)
viimeksi
mitattu
8 päivää
sitten

2 kommenttia:

ღ Crystal kirjoitti...

Minäkin valehtelin tänään et oon kipeenä. En jaksanut mennä tärkeeseen tapaamiseen mutta olin onneton enkä olleskaa tyytyväinee itteeni. .. :s

p.s. blogitekstissä on 18.2 ´niin tarkottaako se pvm vai bmi vai vai?

ღ Crystal kirjoitti...

Niin aattelinki et PVM, mut se oli 02 niin vähä niinku helmikuuta :D sekoitit mut täysin. ;>

Ku kyllä mä sun BMIn tossa huomasin, kadehtittava.