sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Ei enää ikinä.


En kyllä ota enää ikinä laksoja. Viime yö oli kamala. Otin eilen illalla 5 pilleriä ja sitten myöhemmin 3 lisää. Se oli liikaa. Sillon kun käytin säännöllisesti niitä laksoja ni otin 8-10 kerralla eikä nekään aina tehonnu. Nyt ne 8 pilleriä sai aikaan kamalat krampit. En jaksanut yöllä ryömiä sängystä vessaan vartin välein, joten makasin koko yön kaksin kerroin vessan lattialla. Tuskaa.. Olen joka kerta laksojen oton jalkeen luvannut itselleni, että en ota enää ikinä laksoja mutta repsahdan aina. Katsotaan käykö näin taas uudestaan. Huomenna on lääkärin tapaaminen, mutta en tiedä jaksanko raahautua sinne. Viime kerralla kiehahdin kunnolla kun tohtori luovutti mun hoidossa. Olen ilmeisesti peruuttamattomasti rikki..

Nyt en jaksa odottaa muuta kuin, että rakas Frasier alkaa telkkarista.

2 kommenttia:

Krista kirjoitti...

Au! ne laksa krampit on jotain kamalia. Luulen aina ite kuolevani niihin.
Ja myös minä olen luvannut etten enää koskaan ota niitä ja aina repsahdan..

tthi kirjoitti...

Anteeksi, tää mahtaa olla taas yksi typerimmistä kysymyksistä, mutta mistä olet saanut noita laksoja? :-))