sunnuntai 18. tammikuuta 2009

kylmä


Oon ihan jäässä. Edes läppäri ei lämmitä sylissä. Haluisin mennä nukkumaan, mutta on liian kaikaista eikä unilääke ole halunnut vaikuttaa.. Mun oikean käden sormet on ihan siniset ja tönköt. Laitan kädet välillä perseen alle, mutta sitten perse jäätyy.
Huomenna on taas menoa kaupungilla. On käytävä kaupassa ja kelalla. Aamulla pitää herätä aikaisin (siis liiian aikaisin) ja soittaa yhteen paikkaan. Mulla on ens viikolla yksi miniprojekti :) Ihan mukavaa kun on jotain tekemistä. Aloitetaan ihan pienestä. Ja kaupungilla on aina kiva käydä vaikka silloin astuu kuvaan kamala ihmispelko. Onneksi ei ole enää paljon tuttuja joihin voisi törmätä. Aina kyllä voi joku tulla vastaan. Se pelottaa. Onneksi hesassa on helppo kadota ihmismassaan. Joku kysyi, että eikö mua ahdista hesan ihmispaljous kun pelkään ihmisiä. Mulla se ihmispelko toimii sillein hassusti, että tuntemattomat ihmiset toimii suojana mun ympärillä ja katoan niiden keskelle. Olen muutenkin hassu :)


Ja tottakai mä olin sitten lihonnut eilisestä. Kilo kahdessa päivässä oli liian hyvää ollakseen totta. Ja tiedän, että se oli nestettä eikä läskiä. Mä haluan eroon mun jalka läskeistä ja lihaksista. No, ennemmin läskeistä koska lihakset kuluttaa kaloreita. Mut mulle on jäänyt tanssista kauheet reisilihakset ja haluun ne veks. Onneksi reidet ei enään kosketa toisiaan, mutta silti. Haluan ihan suorat ja tikut jalat. Ei mitään muhkuraisia lihaksia. Okke, alkaa mennä turhan pinnalliseksi tämä teksti.

BMI16,0
(+200g)

Ei kommentteja: