lauantai 17. tammikuuta 2009

Kurjaa...

Nousin tänään 13.50 sängystä. Hävettää ihan kamalasti. Heräsin jo ennen yhtätoista, mutta en jaksanut millään nousta ylös. Makasin vaan halvaantuneena silmät auki sängyssä ja moitin itteeni siitä kun olen niin hyödytön läski.. Olen vaan niin täysin uupunut, että en jaksa tehdä mitään. Käyn aina tietyin väliajoin tupakalla parvekkeella tai kadulla ja se on ollut itsestäänselvyys. Nyt on pitänyt kerätä voimia noin kymmenen minuuttia, että jaksaa mennä parvekkeelle tai pukea päälle ja kävellä rappuset alas ja takasin ylös.


On niin huono olo, etä alkaa välillä pelottaa että jokin on vialla. Olen tuhonnut elimistöäni niin kauan ja monta kerta oikein kunnolla. Aliravitsemus on vaurioittanut sydäntä ja maksaa. Lääkeyliannostukset on vaurioittanu maksaa myös. Ja ne ei parane ajan kanssa. Ne ei parane ikinä. Lääkärit ja hoitajat "pelotteli" aina, että tuhoan oman elimistöni kun näännytän itseäni. Pidin sitä vaan pelotteluna ja uhkailuna. Sitten kun kuuleekin lääkäriltä, että tuho on jo tapahtunut ni ei olekaan enää kivaa.


ikävä...

En silti jaksa välittää. Käyn säännöllisesti lääkärillä, verikokeissa, sydänfilmissä, jne. Olen hyvissä käsissä. Laihdutan kunnes olen taavoitteessa. En kestä itseäni näin.
Ainakin päivää piristi se, että paino on laskenut 500g eli kilon kahdessa paivässä.

BMI16,0
(-500g)

2 kommenttia:

Mira kirjoitti...

kiitos toivotuksista, ja samoin ! ♥

En tajua miten jotkut vaan onnistuu laihtumaan sen kilon kahessa päivässä, mä tekisin _mitä tahansa_ siitä, _ihan_ mitä tahansa.
Ehkä vika on vaan mussa kun ei ole tarpeeksi itsekuria elää niukalla ravinnolla, laihduin nimittäin sillä tavalla aika vauhdilla,rupeen nyt kuitenki pitää taas ruokapäiväkirjaa.
Ehkä sit tajuun kuinka järjettömän paljon mä sitä ruokaa vedän ;s
mut siis niin,
hirveesti voimia sulle ♥

m kirjoitti...

älä tuuperru :(