perjantai 16. tammikuuta 2009

Ruokaa ja muuta.

Katselin tässä kämppääni. Mä keräilen tavaraa ihan liikaa. Jos löydän kaupasta jonkun uuden turvaruuan ni ostan kaapin sitten täyteen sitä. Tällä hetkellä mulla on jääkaapissa 6 tonkkaa mehukeittoa ja 12 tölkkiä Battery Strippediä. Niillä pärjää viikon tai kaksikin.

Syksyllä söin vielä omenoita, kun kauppoihin tuli niitä "jouluomenoita". Eli tummanpunaisia ja kiiltäviä. En muista lajin nimeä. En ole syönyt ainakaan kolmeen kuukauteen omenoita ja silti ostan aina 2 omenaa kun käyn kaupassa. Omenat seisoo hedelmäkulhossa ja heitän ne bioroskikseen kun olen käynyt hakemassa tuoreempia kaupasta. Ja sitten nekin joutuu taas bioon.. Nyt löysin omenan korvikkeeksi appelsiinit. Löysin sellaisia tosi kirpeitä ja pehmeitä. Ne vaaleat ja kovat appelsiinit maistuu kamalan pahalle. Yök.. Ongelmana appelsiineissa on, että en pysty kuorimaan niitä kun olen repinyt kynsinauhani ihan verille. (Toisesta etusormesta olen onnistunut repimään ihon päästä irti. Sormiin satuu ihan hitosti muutenkin ja sitten vielä enemmän kun appelsiini kirvelee. Kaikkia kiinnostaa..)



Viime kesänä keräsin niitä sydämen muotoisia Muumi-tikkareita mitä myydään kaikissa kaupoissa. Söin välillä pelkästään 4 muumi-tikkaria päivässä. Pärjäsin. Ostin niitä tikkareita varastoon ja nyt mulla on niitä n.60.

Miksi mun pitää aina ostaa kaikkea varastoon?..? Mulla on miljoona ananaspurkkia, mutta en niitä käytä kun olen siihen kyllästynyt.


Ruoka-aiheinen postaus tänään.

Uskalsin astua vaa'alle tänään vakka se teki mulle helvetin ilkeen tempun eilen. Eli eilen aamulla kokeilin yövaatteet päällä, että mitä vaaka näyttää. Jos se on yhden kriittisen numeron alapuolella ni sitten uskallan riisutua ja ottaa virallisen painon. Numero näytti lupaavalle vaatteet päällä, mutta kun otin vaatteet pois ni vaaka näytti samaa painoa. Eli se huijasi!! Yleensä yövaatteet ja kello päällä vaaka näyttää 800g enemmän. Hiton ilkeä vaaka...




BMI16,1

1 kommentti:

tthi kirjoitti...

Noh, ompahan sinulla ainakin "pahan päivän varalle" ruokaa, jos muuhun ei hödy ;) Hih, kuullostaa mielenkiintoiselta sun varastos.

Että kun mäkin voisin asua jossain yksin, ja päättää vain omista syömisistäni. Mutta nykyään aina pitää miellyttää osastolla hoitajia ja lääkäreitä ja kotona vanhempia ja siskoja, ettei kukaan hyökkäisi kimppuuni ja alkaisi vielä tarkemmin tutkimaan syömisiäni. Pärjäile <3