maanantai 5. tammikuuta 2009

Paleltaa kamalasti. Sormet ja varpaat on ihan kohmeessa. Sormet on vieläkin ihan sinipunaset. Jos oon koneella pitkään ni oikeen käden sormet menee ihan tunnottomiksi. Toivottavasti tämä kylmyys loppuisi. Alkaa viltit loppumaan, koska olen lisännyt sänkyyn jo kolme villa- ja fleecepeittoa.
Onneksi on olemassa tämä lämmin ja elävä pupupatteri :) Tosin Otolle tulee kuuma jos mä rutistelen sitä liian pitkään.. Ja se on tosi läski ni mun jalat menee kuolioon jos se on sylissä kauan.
Ja pitäisi ulos mennä tuonne kylmään. Taidan mennä käymään vanhempien luona, koska isäkin on jo palannut sieltä Englannista enkä ole saanut vielä tuliaisia. Jaa, kyllä mä haluan nähdä isääkin enkä vain tuliaisia saada ;) En pyytänyt oikein mitään erityistä. Sanoin vain ettei mitään makeisia. Se on yleensä mun vakio vastaus kun kysytään, että mitä haluan tuliaisiksi. Pyysin Skins 1&2 kaudet mutta en tiedä löysikö se niitä.. Nyt tekisi mieli paahtoleipää kun näin telkkarissa mainoksen, mutta en tiedä syönkö..

Ei kommentteja: