perjantai 6. helmikuuta 2009

Voi hitsi :)

Kiitos, en olisi ikinä uskonut että kukaan minulle mitään palkintoa antaisi! Olen ihan ällikällä lyöty. Kiitos Iceblue, tthi ja Hippu

Säännöt tähän palkinnonjakoon menee seuraavasti:Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä. Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin. Palkinnonsaaja liittää palkinnon logon blogiinsa. Palkinto tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen. Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan.

Olen jäänyt koukkuun moneen blogiin ja oli kamalaa karsia viiteen, mutta ei voi mitään.. Nämä blogit eivät ole missään tärkeysjärjestyksessä.

tthi -olet yksi tärkeimmistä ihmisistä minulle täällä blogi maailmassa <3 Osaat aina lähettaa kommentin oikeaan aikaan ja sanoa ne oikeat sanat. Olet lohduttanut minua monta kertaa. Kirjoitat todella koskettavasti ja painit isojen ongelmien kanssa. Sinun blogisi on upea. Toivon, että pysyt innalla ja jaksat taistella. Olet tärkeä <3

Kaffein -blogisi on ensimmäinen mitä aloin seuraamaan ennen kuin minulla oli edes omaa blogia ja jäin koukkuun heti alkuun. Rakastan kirjoitustapaasi ja sulla on ihan huippuja kuvia :) olet inspiraatio!

Iceblue - olen seurannut myös kirjoituksiasi jo kaaauan ja tekstisi muistuttavat minua eräästä ajanjaksosta elämässäni. Kuvasi ovat herkullisia, joskus liiankin herkullisia ;) Olet tärkeä minulle <3

Chica -blogisi on upea ja osaat ilmaista tunteitasi niin monipuolisesti. Blogissasi on kuvia, biisien sanoja, tekstejä, runoja. Kirjoitat tosi hienosti. Toivotan sinulle voimia <3

SmilingGirl -olet niin nuori ja pieni ihminen, mutta niin rohkea ja sinnikäs. Kadehdin haluasi parantua ja taistelutahtoasi! Kirjoitat järkevää tekstiä. Minulta ei löytyisi sellaisia sanoja. Toivon todella, ettei tämä paha ja synkkä maailma nielaise sinua mukanaan.

3 kommenttia:

SmilingGirl kirjoitti...

Kiitos palkinnosta! <3 Olen enemmän kuin otettu. :)

tthi kirjoitti...

Kiitoskiitos paljon <3 Olet tärkeä

Jenni kirjoitti...

kiitos :)
usko pois, tärkeä olet sinäkin <3