torstai 5. helmikuuta 2009

Tyhjää


En jaksanut millään kirjoittaa eilen. Puntari näytti 300g painon nousun ja masennuin täysin. Miksi annan tän tapahtua? En jaksanut tehdä mitään. Istuin vain sohvalla koko päivän ja luin kirjaa. En jaksanut edes siihen keskittyä. Välillä huomasin, että tuijotin vain sivua ja olin lukevinani. Ei ollut mitään muistikuvaa mitä olin just lukenut. En päässyt kovin pitkälle kirjassa. Kävin illalla lenkillä, koska sitä en jätä välistä vaikka mikä olis. Lenkkiä lukuun ottamatta en saanut mitään aikaseksi ja se oli sen vaa'an lukeman syytä.

En tajua miten se paino on palautunut taas samaan kuin toissapäivänä. Ja söin eilen yli suunnitelmien. En vaan käsitä.
Tänään oon ollu kaupungilla koko päivän. Lähdin ostamaan uutta kalenteria ja sain kulutettua 3,5 tuntia.
BMI15,7
(-300g)

9 kommenttia:

Hana kirjoitti...

Minulle käy kirjojen kanssa sama juttu koko ajan, erityisesti koulukirjojen.

Niin, pienikin lihominen pilaa koko päivän. Mutta sitten kun laihtuu niin euforia on mahtava. Vedestäkin muuten tulee lisäpainoa, jos esim. juot vettä paljon ja käytät suolaa on painonnousu todennäköisesti nesteen syytä.

Pärjäile!

Laura kirjoitti...

Kyse on varmaan hei nestetasapainon heittelystä :/ Pidä hei huolta itsestäs, olet ihan vtun alipainoisessa kunnossa jo nytten. Runsaasti voimia<3

Jenni kirjoitti...

http://icebleue.blogspot.com/2009/02/thank-you.html

tuolla olisi sinulle jotain :)

hali<3

Anonyymi kirjoitti...

miksi et mene hoitoon?

Anonyymi kirjoitti...

Hei, minä olen se edellisen merkintäsi anonyymi kommentoija, joka "valisti" syömisestä ja ahdisteli kalorivankilalla. Olen pahoillani, jos pahoitin mielesi, olin kiukkuinen itselleni ja purin sitä epäreilusti sinuun. Enhän minäkään osaa parantua masennuksesta, vaikka periaatteessa tiedän, miten se saattaisi olla mahdollista. En vain voi myöntää, etten osaa/jaksa ja romahdusta seuraa aina uusi. En ole siis tuo yo. anonyymi, halusin varmistaa vain ettet ole saanut stalkkaajaa minusta. Lyhyesti: kaikkien kohtalo erilainen, olisi hienompaa tukea kuin neuvoa...sori

tthi kirjoitti...

http://tthichild.blogspot.com/2009/02/saannot-tahan-palkinnonjakoon-menee.html Siellä on sinulle jotain :)

Bambi kirjoitti...

kuin suoraan meitsin psykan suusta. :D onhan se mahdollista, mutta omassa päässäni täysin absurdi ajatus.

tollanen painonheittely johtuu ihan varmasti vain nesteistä. pakko yhtyä kaffeiniin, oot jo tosi pieni. voimia, tsemppiä, haleja. <3

cassie kirjoitti...

Anonyymi- hoidossa ollaan oltu useita kertoja eikä mihinkään pysyvään tulokseen olla päästy. Olen sinne hoitoon joutunut monta kertaa pakkolähetteellä omaa tahtoa vastaan, ensiavusta suoraan ja kerran marssinut itse. Ei osasto ole minua varten. Ja olen kyllä tällä hetkellä lääkärin valvovan silmän alla..

cassie kirjoitti...

miuccia- joo anteksi jos minäkin tiuskin takaisin, koska on melkein mahdotonta erottaa anonyymeja toisistaan. Anonyymeiltä tulee tosi loukkaavia kommentteja joskus ja niistä jää sellainen yleinen asenne anonyymenja kohtaan. Sitten jos tulee anonyymilta tukeva kommentti ni saatan tulkita sen vattuiluksi.
En vain halua, että minua pidetään teininä, joka kieltää olevansa sairas ja on "pro-ana". En tosissaan halua elää näin, mutta kaikki muu on liian vaikeaa..