keskiviikko 11. maaliskuuta 2009

Lautasia seinille



En kestä tätä! Ahdistaa syominen. En jaksa syodä koko ajan. Aamupalaa en ole ikinä tottunut syomään ja muutenkin on paha olo jo valmiiksi aamulla. Silti pitää syodä kamalan iso lautasellinen puuroa ja sitten on leipää ja mehua ja ravinnejuomaa. Heti aamusta on jo taistelu menetetty kun pitää antaa periksi ja syodä. Maha pullottaa eikä ole aikaa nauttia nälän tunteesta. Kun olisi aika syodä lounasta ni on niin kuvottava olla, että tekisi mieli itkeä. Tulee pakokauhu. Eiko kukaan tajua, että mun mahaan ei mahdu enempää? Eiko kukaan tajua ettei mulla ole nälkä kolmen tunnin välein?!

Haluaisin vain heittää lautaiset seinille ja hoitajien päälle. Vuosia sitten olen tuon tehnyt eikä ne tykänny... Olen ilmeisesti kasvanut henkisesti sen verran, että pidän kiukkuni omassa päässäni enkä käy enää henkilökunnan kimppuun tai käyttäydy kuin kakara. Välillä olen täällä purkanut kiukkuani ja korottanut ääntäni ja itkenyt, mutta tähän mennessä olen oppinut mistä rankaistaan.

Mulla on ikävä kotia ja rakasta pupua. Haluan pois. Haluan mun rutiinit takaisin. Haluan jotain jännitystä tai edes kontaktia ulkomaailmaan..

Valitan vielä myohemmin tästä kaikesta jos jaksan/kehtaan.

1 kommentti:

leander kirjoitti...

tottakai kehtaat.

sydän sulle!