perjantai 12. kesäkuuta 2009

auh..

Eilen illalla alkoi särkeä päätä ihan kamalasti eikä se helpottanu kun vasta äsken. Eli makasin sängyssä melkein 21 tuntia. Se kipu oli aivan järkyttävää enkä pystyny todellakaan tekemään mitään muuta kun makaamaan puolitajuttomana. Koko päätä puristi ja tuntui, että se räjähtää.

Nyt on sellanen olo, että olisin jäänyt junan alle. Vieläkin jomottaa vähän päätä ja vaikea uskoa, että on jo ilta. Koko päivä meni multa ohi. Tänään jaksoin katsoa vaan kaksi kertaa kelloa kännykästä. Klo 13 ja 19. Tiedän, että olin ainakin noihin aikoihin hereillä. Viime yönä heräsin vähän väliä ja tuntui että en saanut nukuttua ollenkaan. Päänsärky ei helpottanut missään asennossa ja pyörin vaan sängyssä tuskissani. Tuntui, että yö ei lopu ikinä, mutta yliväsyneenä nukahdin ja nukuin koko päivän. Toivottavasti en saa ikinä enää tällaista päänsärkyä. Viimeeksi mulla on koskenu päätä varmaan yli kuukausi sitten.
Söin ensimmäisen kerran tänään 20.00 pienen kupin puuroa. Oli ällöttävä olo eikä tehnyt muuta mieli, mutta oli pakko jotain syödä. Sappinesteitä ei ole kiva oksentaa.. Ennen puuroa kävin parvekkeella tupakalla ja se taisi olla erehdys, koska multa meni jalat alta. En saanut mistään kiinni ni menin suoraan kylmälle betonilattialle. Tupakasta mulle tulee tosi heikko olo joskus ja nyt olin vielä paastonnut toista vuorokautta. Hyvä minä...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olen kokenut voimakkaita päänsärky-oksentelutiloja ja pyörtyillyt vielä luullen kuolevani. Kaapissa ei ollut edes puuroa ja ulos asunnosta en uskaltanut edes kuvitella lähteväni. Pidetään huolta. Kaikkea hyvää.