tiistai 13. huhtikuuta 2010

vielä lisäystä tähän päivään

Jatkan vielä tuosta kevät-aiheesta. Pääsen kyllä hoitajan kanssa käymään ulkona, mutta tartun siihen tilaisuuteen aika harvoin. En ikinä uskalla/kehtaa mennä kysymään minulle ulkoiluttajaa. Huonoina päivinä minua ei saa sängystä ylös. Huomasin, että hoitajat ovat jopa laittaneet harjoittelijat yrittämään saamaan minua ulos. Ne keksivät kaikenmaailman hyvät syyt miksi minun kannattaisi nousta ylos. Mielummin makaisin sängyssä odottaen kuolemaa... Harvoina hyvinä päivinä lähden ulkoilemaan jos hoitaja sattuu viemään. Käydään raikkaasta ilmasta nauttimassa, minä tupakkaa polttaen.

Haluaisin kuitenkin mennä lapsuudenkodissani käymään ja katsella tuttuja kevään merkkejä. Lapsena tuntui, että kevät on tullut kun meidän pihalla olevan vajan viereen alkoi ilmestyä ensimmäisiä vihreitä ruohonvarsia. Haluan nähdä kevään ensimmäisen perhosen. Kuulla rakkaiden lokkien ensimmäiset äänet talven jälkeen. Kuulla keväisen meren. Meri kuulostaa erilaiselle keväällä kun oikein kuuntelee.

Pääsen perjantaina lomalle. Niin ainakin luvattiin viime palaverissa. Torstaina saan tietää varmasti.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haluat tehdä monia asioita, tiedätkö että voisit varmasti saada tehdäkin mitä haluat, kun vain haluaisit ääneen. Sanopa jollekin, että haluat käydä katsomassa lapsuudenkotiasi! Ja käy!

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Yhdyn edelliseen, käy vaan katsomassa lapsuudenkotiasi ja toivottavasti näet pupusi pian :)
TODELLA paljon voimia parantumiseen:-) Tiedän, klisee. Mutta mitä muutakaan voisi sanoa? Itse en ainakaan ole mikään runoilija, mutta toivon todella että ilahduit viestistäni ja hyvää jatkoa elämällesi! =)

terveisin, joku vaan : )

Lily kirjoitti...

On kevät kyl ihana <3 ja mä kanssa suosittelen että kerrot jollekkin että haluat käydä kotona, ne ihmiset kyllä varmasti ainakin yrittää hoitaa asian, rohkeutta vaan, hyvin se menee =)
kaikkee hyvää sulle <3