maanantai 6. lokakuuta 2008

Ravintolaan


APUA!! Sain äsken vasta tietää, että tänään mennään koko perheen ja mummin kanssa ravintolaan syömään. Siihen on vain 4 tuntia aikaa. Miksi en saanut tietää siitä aikasemmin? Olisin ehtinyt keksiä jonkin tekosyyn ettei tarvitsisi mennä mukaan tai edes tottua ajatukseen. Paniikki! Mitä syön siellä? En millään ehdi katsoa netistä niiden ruokalistaa ja laskea missä annoksessa on vähiten kaloreita. Mitä laitan päälleni? En ole pukeutunut ns. hienompiin vaatteisiin pitkään aikaan enkä tiedä missä vaatteissa en näyttäisi näin läskille. Muutenkin pukeutumiseen menee älyttömästi aikaa kun en osaa ikinä päättää mitkä vaatteet peittää läskit. Mulla on ihan likaa vaatteita ja mikään niistä ei sovi mun päälle. Oon lihonnu 3kg parin kuukauden aikana kun oon syöny vapaasti mitä haluan. Ihan varmasti kaikki vaatteet on liian pieniä tai lyhyitä. En haluais edes koittaa niitä päälle, koska masennun ihan täysin kun oon liian iso vaatteisiini. Haluan pistää pussin päähän ettei kukaan näkis mua...

Gah!!!

Ei kommentteja: