perjantai 5. joulukuuta 2008

Paha olo iski taas


En tiedä.. Odotin liikaa tältä päivältä. Tänään piti olla se niiin ihana kauppareissu, mutta ei se ollut kivaa. Oli pimeää aamulla. Mun lempi farkut tuntui kireiltä jaloissa(fck!!!) Keli oli kamala. Kaupassa oli hirveä tungos. Parkkipaikka oli melkein puolillaan kun kahdeksalta menin ostariin. Tajusin, että on tulossa tupla pyhä eli kaikki ihmiset käy tänään kaupassa. Poltin kaksi tupakkaa auton vieressä ja mietin kymmenen minuuttia uskallanko mennä kauppaan. Sinne meni kamalasti ihmisiä. Olin jo ajanut pitkän matkan ja herännyt tosi aikasin ni päätin marssia rohkeasti kauppaan. Nostin rahaa. Veropalautukset oli tullu! Jee, parikymppiä...

Kaupassa en uskaltanut katsella mitään vaan suunnistin suoraan ruokaosastolle ja otin kaikki ostoslistan tavarat. Olin päässyt jo autolle saakka ja huomasin, että olin unohtanut kanin heinät. Oli kamalan noloa mennä takaisin kauppaan ja ostaa pelkästään heinää. No jos joku tuttu näki mut ni ainakaan ne ei nähny mun ostavan mitään karkkia tai sipsejä vaan terveellistä heinää ;D

Ostin vain pepsi maxia, viilejä, omenoita ja mehukeittoa. En uskaltanut katsoa mitään muuta. Annan luvan itselleni ostaa kerran viikossa jotain ylimääräistä. Esim. pienen suklaarusina-askin, muffinin tai jotain muuta pientä makeeta. En mitään suklaalevyä tai pizzaa vetäse kerran viikossa vaan joain pientä palkkioksi.. Tänään unohdin katsoa kaupasta sitäkin..

Koko päivä on mennyt niin perseelleen.. Otin pari rauhottavaa, koska mun pää ei kestä jos masennus pääsee iskemään taas kunnolla ahdistuksen avulla. Tämä päivä taitaa mennä sisällä oleilussa. Lenkille lähden kunhan saan itseni kasaan ja itkun tuvotus lähtee kasvoilta pois.

Ei kommentteja: