maanantai 12. tammikuuta 2009

Seko..


Tänään laitoin itselleni teetä aamulla. En ole pitkään aikaan kurkistanut kuiva-ainekaappiini, mutta nyt oli pakko kun kaivoin sieltä sen vihreän teen. Tee oli pahaa. En ei olisi pitänyt juoda sitä, koska alkoi harmittamaan nekin kalorit. On ollu kamala olo kun kaikki maistuu pahalle. Batterytkin maistuu pahalle. Mistä mä nyt saan energiani..
Jostain syystä aloin miettimään niitä makaroonipusseja ja kaurapuurohiutaleita siellä ruokakaapissa. Ne on niin nopeesti valmistettavissa. Ja niin lähellä. Tunsin ihan oikeasti kun ne tuijotti mua sieltä kaapin oven raosta. Paniikki! Otin ison mustan roskasäkin ja aloin tyhjentämään hyllyjä. Ensin heitin säkkiin makaroonit, nuudelit, spagetit, mannahiutaleet ja kaurapuurot. Ne on ruokia mitä joskus alan kaipaamaan. Kaappiin jäi joitain vanhoja jauhopaketteja mitkä olin ostanu kun muutin Tampereelle. Eli melkein viisi vuotta vanhoja ruokia. Ne oli tietysti menny jo vanhaksi eli mun koko ruokakaappi tyhjentyi!
Nyt on turvallinen olo. Kämppään jäi ruokaa: jääkaappiin(lähinnä valo, mehukeittoa ja batteryt),3 omenaa ja 5 pikapussia kaurapuroa. Kaurapuuro on hätävaraksi jos tulee tosi huono olo tai jos tulen kipeeksi.
Oikeesti tämä ruoalla leikkiminen menee hullummaksi ja hullummaksi. Olen ehtinyt jo vuosien ajan sekoilla, mutta en halua lopettaakaan. Tai haluan, että tämä elämä olisi helpompaa. Tai en tiedä. En vaan halua elää..
Viime yönä olin lenkillä ja raahasin itseäni kotiin. Poliisiauto hidasti kohdallani,, mutta en muista mitä ne sanoi. Olisin halunnut kaatua maahan ja antaa polisien nostaa minut vahvoilla käsillään ylös turvaan. Mutta ei. Pitää esittää vahvaa vaikka tarjotaan apua.
Apua en ole saanut lukusilta hoitoreissuilta.
Masentaa ja haluaisin viiltää, että tunteet turtuisivat.

Ei kommentteja: