torstai 8. tammikuuta 2009

Viime päivät..



Tiistai oli aika lattea päivä. En tehnyt muuta erityistä kuin, että kävin porukoilla kakkukahveilla. Isä oli aika ovela. Se sanoi, ettei löytäny mun toivomaa skins-sarjaa Englannista tuliaisiksi. Mutta kun menin mun synttärikahveille ni keittiön pöydällä odotti kaksi dvd boxia joissa oli punainen rusetti. Isä huijasi mua ja antoikin ne synttärilahjaksi. Ilkeä isä ;)

Kakku oli pelottavaa. Onneksi äiti tietää ettei mulle kannata tehdä mitään tosi kermaista tai ällömakeaa kakkua. Olen saanut niiin monta raivaria ja pilannut omat juhlani etten muista enää.. Mutta silti kakku on aina kielletyä ja pahaa. Tuskaisesti söin sen jättipalasen, minkä isä leikkasi minulle. Se oli oikeasti neljännes koko kakusta. Mutta isälle en uskalla sanoa vastaan, koska isä on niin huolissaan. Söin ja väläytin vielä pepsodent-hymyn isälle. Kiitos, että lihosin ainakin kilon. En tietysti sanonut sitä ääneen..
En ole käynyt vaa'alla, enkä varmaan käy tällä viikolla. Tämä viikko on ollut painajaista syömisten suhteen, eikä se ole ollut minun vika. Tiistaina piti syödä kakkua kun porukat kyyläs. Eilen olin koko päivän kaupungilla äidin kanssa ja piti syödä 2/3 paninista, koska äiti ja sen kaveri (joka on sisätautilääkäri!!) kyyläs. Huomenna on mentävä syömään lounasta taas yhden kaverin kanssa. Eli siitä tulee jo yksin yli 1000kcal huomiselle. Oikeesti... Haluan ryömiä koloon maan alle niden läskien alle. Pitää kai sanoa hei hei bmi 15 ja totutella katsomaan bmi16 vähän aikaa taas.


Kiitos vielä kaikille onnittelijoille! En olisi uskonut että niin moni välittää <3
////7/ Edit Olen ihan unipilleri pöhnässä ja fiksuna ihmisena laitoin ton gallupin just nyt. Kommentoikaa että onko se tarpeeksi selvä ja hyvä. Alkaa mrnnä tunnelma hulluksi täällä päin.. mä en saa nyt jutun päästä kiinni. viitsiks joku kattoo et se on ookkoo. Mutta ei silla oo välii. Muuten miks mä oon täällä kirjoittamassa...nut sukellan höyhensaarille ja heitän noi unipillerit mäkeen ku saa ihmisen sekoo totaalisesti....

2 kommenttia:

Mirijam kirjoitti...

yhdyn täysin tohon kakkuasiaan. mä oon parit showt järjestäny ku on tullu kakku jossa on joko kermavaahtoa tai sit sellanen hyytelöällömakeen näkönen kakku :D kertaakaan en oo maistanu. en pysty kävelee ees leivonnaisosaston ohi kun alkaa oksettaa. miksei kukaan tajua!

Mirijam kirjoitti...

harvinaisen hyvä kysymys, en todellakaan tiedä :D ja ei se kyllä oikeestaan oo, mutta positiivista on se, että ei välttämättä ainakaa iha heti mee huonompaa :D