keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Laiskaläskiluuseri!


En saa ikinä mitään aikaseksi.

Herään liian myöhään kun väsyttää aina liikaa.

Kävelen ympäri kämppää kun en keksi mitään tekemistä ja tuijotan ikkunasta ulos näkemättä mitään.

Ainoat säännöt mistä pidän kiinni ovat ei ruokaa ennen 17.00, 10 min jumppa 2 tunnin välein ja illalla kävely/hölkkä lenkki. Joo, tiedetään! Mulla on liikaa aikaa. Jumppa yleensä keskeytyy siihen kun väsyn. Kesken vatsalihasten en vaan jaksa ja jään makaamaan. Jos pupu tulee moikkaamaan ni alan halaamaan sitä ja korvaan lihaskunnon venyttelyllä. Tai sitten nukahdan lattialle pupu kainalossa.

Se on minun loppu jos alan luistamaan noista säännöistä.

Olen yhtä hyvä kuin kuollut jos minulla ei ole sääntöjä.

On niin tyhjä olo. Mun päässä ei ole ajatuksia eikä sanoja.

Ei kommentteja: