keskiviikko 11. helmikuuta 2009

Tää mun päivärytmi on ihan naurettavaa. Päivällä odotan vaan, että päivä menisi mahdollisimman nopeasti että saiain mennä takaisin nukkumaan. Päivät kuluvat armottoman hitaasti. Se on tuskaa. Suunnittelen, että tänään menen aikaisemmin nukkumaan kuin eilen. Ainakin yhdeltätoista, voisin mennä jo yhdeksältäkin koska pävä tunttuu niin tylsälle. Sitten viiden aikoihin kello alkaa raksuttaa nopeempaa ja hups, kohta onkin ilta. Olo tuntuu virkeälle ja alan löytää kaikenlaista tekemistä. Kello lähestyy sitä yhdeksää jolloin voisin mennä nukkumaan niinkuin aikaisemmin päivällä suunnittelin. Mutta en ole saanut tehtyä mitään iltarutiineja eli nukkumaan meno siirtyy ja siirtyy.

Useimmiten jumitun istumaan lattialle katsomaan telkkaria samalla kun venyttelen. Mun nukkumaan meno suunnitelmat menee pieleen, koska kello on yli puolen yön kun saan aikaseeksi mennä suihku kautta sänkyyn. Varmaankin tuon suihkun takia mun nukkumaan meno aina myöhästyy. Vihaan nimittäin suihkua! Siinä tulee niin kylmä ja muutenkin se on epämiellyttävää. Mulla on aina ollut pakkomielle säästää vettä, mutta mun on pakko pitää suihkua päällä koko suihkun ajan. Jos laitan veden pois päältä kun pesen hiukset ni tuntuu et koko vessan lämpötila menee pakkasen puolelle. Vihaan kylmää. Ja vihaan sitä kun olen suikussa ja on kylmä. Jos eläisin erakkona jossain metsässä ni en kävisi suihkussa. No, kävisin joka päivä koska en halua olla likainen..
Nytkin jumitan tässä lattialla.. Lähden vielä toiselle lenkille vaikka maailma pyörii silmissä.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa just niin mun päivältä kuin olla ja voi :o

Oli pakko vihdoin kommentoida jotain kun oon jo useamman kuukauden lukenut :> Sulla on tosi koukuttava blogi.

tthi kirjoitti...

Suihkussa on ärsyttävää! Itse enää harvoin voin sammuttaa suihkun hetkeksikään, mutta niin. Vihaan suihkussa kun ei näe muuta kun paljaan ihonsa, joka on kaikkea muuta kuin sopiva...

Laura kirjoitti...

Liityn suihkuvihaajien kerhoon. Okei, poikkiksen suihku on jotenkin poikkeus, sillä kylppärissä on patteri niin lattiakaakelitkin tuntuu lämpöisiltä.

Tiedän miltä kellon katsominen tuntuu. Varmaan paras tunne kuvaamaan anoreksiaa, odotusta että elämä vaan valuu ohi.

Paitsi etten mä ikinä lenkkeile. Fatso mikä fatso, je suis.

Amelia kirjoitti...

Et ole kyllä ainut joka vihaa suihkua. Itsekin olen hirveen säästeliäs veden suhteen ja sammutan kyllä suihkun välillä ja silloin tulee aivan sellainen olo mitä kirjoitit, että tuntuu kuin huoneen lämpötila menis pakkasen puolelle.